BODY CONDITIONING

Pilates

Pilates είναι το όνομά του εφευρέτη του, Joseph Pilates, πρώην ξυλουργός και γυμναστής που εφηύρε ασκήσεις για τραυματισμένους σωματικά ανθρώπους.
Πολλές από τις κινήσεις ήταν εμπνευσμένες από την γιόγκα αλλά και κινήσεις ζώων όπως οι κύκνοι και οι μεγάλες γάτες. Οι ασκήσεις εστιάζουν στον πυρήνα του σώματός όπως - την κοιλιά, την κάτω πλάτη, τον εσωτερικό και τον εξωτερικό μηρό, την περιοχή επί της ουσίας μεταξύ των ώμων και της λεκάνης.
Γι' αυτό τον λόγο, το Pilates ενισχύει και γυμνάζει πολλά από αυτά που χρειάζεται το σώμα - δύναμη, μυική αντοχή, συντονισμός, ισορροπία, καλή στάση, δίνει έμφαση στην επιμήκυνση του σώματος και στην ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης και φυσικά ευελιξία - με πολύ απειροελάχιστες πιθανότητες τραυματισμού απ' ότι με άλλες μορφές άσκησης.

Barre à terre

To barre à terre ξεκίνησε από την ανάγκη των χορευτών για αποκατάσταση μετά από τραυματισμό, εγκυμοσύνη ή μακροχρόνια αποχή από την εκγύμναση τους.
Αρχικά το μάθημα ήταν ασκήσεις της μπάρας του μπαλέτου στο πάτωμα. Μη επιβαρύνοντας τα πόδια και την σπονδυλική στήλη με το βάρος του σώματος μπορεί κάποιος να γυμνάσει όλο το σώμα χωρίς ρίσκο. Εκτός από την ενδυνάμωση του σώματος βοηθάει στην εξισορρόπηση του νευρικού συστήματος.
Το μάθημα με την μορφή που έχει σήμερα ξεκινάει με αναπνοές, όπως στην γιόγκα, συνεχίζει με την εκγύμναση όλων των μυών του σώματος (από τον αυχένα μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών) και καταλήγει σε διατάσεις.
Απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους, κάθε ηλικίας, με ή χωρίς εμπειρία στην κίνηση. Το αποτέλεσμα είναι η ευεξία καθώς και η πρόληψη κακώσεων της σπονδυλικής στήλης ή των ποδιών από κακή χρήση ή καθιστική ζωή.

DANCE CULTURAL CENTRE
Studio Χορού - Capoeira
Πειραιώς 76, Κεραμεικός, Αθήνα
Τ. 210 523 0582

© Dan.c.ce 2019

Powered by Advalue